برای بهترینم،حدیثه....
سلام من هستی ام.اول از همه خدا دوم خانواده ام و سوم پیانو ام همه چیز من هستند.عاشق کتابهام،سفر ، کارهای پر از هیجان و از همه بیشتر کنسرت رفتن و کنسرت گذاشتن در آینده ام.درس خوندن خیلی دوست دارم و از بودن با آدمای جالب لذت میبرم . امیدوارم ساعات خوب هرچند کم رو کنار هم بگذرونیم. یاعلی
تماس با ما http://www.peyvand.linux-web.ir/
برای بهترینم،حدیثه....

چه سخت است تنهایی

و

چه سخت است غم از دست دادن عزیز.....

 

نمیدانم تو کیستی که اینقدر محبوبی

فقط میدانم تو مردی هستی از جنس بلور و ماه تابانی هستی که همچون خداوندگار در دل ما میدرخشی......

پرواز آسمانی و تولد دوباره ات را تبریک می گویم ای مرد آسمانی....

 

 

عزیزترین عزیزترینم بابا رضای عزیز،

میلادت مبارک



نظرات شما عزیزان:

taraneh
ساعت12:54---10 تير 1396
سلام عزیزم وبلاگ خیلی زیبایی داری امیدوارم موفق بشی
پاسخ:سلام ترانه جان ممنونم از لطفتون


mohammadreza
ساعت4:12---5 تير 1395
سلام - وبلاگ خوبی دارین. ممنون از مطالب زیباتون
پاسخ:سلام ممنون از شما که به وبلاگم سر زدید..روزتان خوش..یاعلی


SALEH
ساعت8:17---3 تير 1395
وب قشنگی داری عزیز
پاسخ:سلام ممنون عزیز


انورشاه
ساعت8:15---3 تير 1395
سلام هستی عزیز
وبلاگت خیلی قشنگه
سلیقت بیسته
ممنون میشم به من سر بزنی
مطالب وبلاگت تو خیلی پسند کردم
پاسخ:سلام انورشاه جان...ممنون نظر لطفتونه..چشم حتما..یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : هستی